[Talk-cz] WMS UHUL

Eva Jelínková evka.jelinkova na gmail.com
Úterý Červenec 28 08:22:31 UTC 2015

Ahoj,

v QGIS i jinde mi tato WMS funguje bez problému. Možná je problém v tom, že
ÚHÚL ji poskytuje přímo jen v projekcích:
<CRS>EPSG:102067</CRS>
<CRS>EPSG:2065</CRS>
<CRS>EPSG:32633</CRS>
<CRS>EPSG:4326</CRS>
<CRS>EPSG:5514</CRS>
- tzn. samý Křovák nebo WGS84, žádný pseudomercator (3857 nebo 90013).

V JOSM se mi taky zobrazuje blbě, asi to JOSM nezvládá přetransformovat...
- nedá se tam někde nějak rozumně nastavit souřadnicový systém vstupních
dat?

Eva