[Talk-cz] mapa s popisky

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Červenec 28 12:16:27 UTC 2015

zdravím,

Dne Pá 24. července 2015 17:59:24, Marián Kyral napsal(a):
> A co zkusit se vývojářů zeptat, jestli by ten export do obrázku nešel
> přidat?

chtěl jsem tu mapku zplodit ještě v této pětiletce :-)

> Případně si to v tom javascriptu naprogramovat. Já bohužel js
> neovládám.

v tom případě platí výše uvedená obava dvojnásob

už takto jsem do průzkumu možností (díky všem za odpovědi!) investoval tolik,
že bych měl nejmíň polovinu nakreslenou ručně (ale chtěl jsem také, aby to
trošku vypadalo k světu a ne jak od moderního umělce stiženého Parkinsonem
...)

K.