[Talk-cz] Čištění turistických tras v OSM

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Červenec 28 12:43:08 UTC 2015

Dne 28. července 2015 14:20 Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz> napsal(a):

> Me to zajima a rad pomuzu. Pokud bys udelal nejaky seznam tras ktere chybi, tak je rad budu prochazet.
> Primarne asi Jihomoravsky kraj, ale na vylety jezdim i jinam.

Napodobne, shodou okolnosti take primarne JM a OL kraje, resp. Morava.
Opakuje se to uz nekolikrat dokola - jsme schopni uz ted vyuzit KCT
data aspon tak, aby bylo mozne dostat opakovane aktualizovany (u nas i
ze strany KCT) seznam tras, ktere uplne chybi (nebo idealne i ty ktere
nejsou v poradku)? To by podle mne byla ta nejvetsi pomoc ted
aktualne.

Diky