[Talk-cz] LPIS: Tráva na orné, Úhor, Jiná trvalá kultura

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pondělí Červen 1 08:12:05 UTC 2015

Dne 28.5.2015 v 14:27 Marián Kyral napsal(a):
>     > Zůstává nám "jiná trvalá kultura", ale těch jsem viděl tak málo, že
>     > jsem nevypozoroval co přesně to má být.
>
>     No, takže podle [1]: "Jinou trvalou kulturou" se rozumí zemědělsky
>     obhospodařovaná půda s jinou trvalou kulturou, která není uvedena v
>     odstavcích 6 až 10., s odkazem na nařízení EU:
>
>     Podle Čl. 4 odst. 1 písm. g) nařízení Evropského parlamentu a Rady
>     (EU) č. 1307/2013, v platném znění. [2]: "permanent crops" means
>     non-rotational crops other than permanent grassland and permanent
>     pasture that occupy the land for five years or more and yield repeated
> [...]

Ovocny sad je uveden v odstavci 8.

U nas je treba tato plocha:
kde je uz asi 4 rokem zasazena pažitka. Nikdo ji nesklízí, nechá se vykvést, vysemenit a příští rok je tam zase celé
pole pažitky.
Úhor to určitě není. IMHO to sedí jak selsky tak podle té vyhlášky EU na "jinou trvalou kulturu".

Mirek