[Talk-cz] LPIS - objem dat, zjednodušení kontur

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Červen 2 16:01:53 UTC 2015

Ahoj,

Dne Út 2. června 2015 16:52:51, Petr Hluštík napsal(a):

> viděl jsem v archívu několik diskusí na téma LPIS... Klobouk dolů před vámi
> systematickými mapaři.

též smekám před LPIS mapery. Nechci se vyjadřovat k úhlům, počtu bodů atd.,
ale k tomu dělat zjednodušení jen pro zjednodušení samotné, tedy bez jiného
důvodu. Ano, zmenší to objem dat v DB, ale bude to generovat (IMO zbytečný)
tok změnových dat, takže já bych to nechal spíš na případné retrasování změn
podle nových parametrů traceru, a to tehdy, kdy se užití pole zjevně změní.

--
Petr