[Talk-cz] LPIS - objem dat, zjednodušení kontur

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Úterý Červen 2 19:28:11 UTC 2015

On 2015-06-02, 17:07 GMT, Marián Kyral wrote:
> Dočistit data po importu LPIS, DIBAVOD, RUIAN (upravit navazující plochy,
> přidat cesty...), dodělat vesnice a městečka (landuse, POI), vrhnout se na
> MHD, vyčistit hlášení Osmose, Keep right...

Šlo by nějak vyfiltrovat přílišné podrobnosti? Když si nechám
udělat trasu na Openstreetmap.org (a děkuji velice, že už vůbec
nějakou navigaci máme zaintegrovanou v osm.org ... i když UI by
mohlo dostat ještě více lásky), dostanu http://is.gd/CrS9nm Když
si nechám stejnou trasu vyjet na Google Maps, dostanu
http://is.gd/LcvvmY . U Googlů dostanu velice přehledný
jednoduchý návod, na který se jednou kouknu a vím co dělat.
U OSM se dozvím takové perly jako, že mám "Continue on
(unnamed)", což mě upřímně nezajímá.

Je to problém nedostatku dat ("důležitá křižovatka" v. "normální
křížení dvou ulic") nebo algoritmu (že by ten Google nějak
generoval ... přechod mezi dvěma důležitými silnicemi?), nebo
obojího?

Matěj
--
http://www.ceplovi.cz/matej/, Jabber: mcepl<at>ceplovi.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

Therefore, faithful Christian, seek truth, hear truth, learn
truth, love truth, speak truth, hold truth, defend truth until
death: because truth will free you from sin, from devil, from the
death of soul and finally from the death eternal, which is a
separation from God's mercy.
    -- Master John Hus, Explanation of Credo, 1412