[Talk-cz] Čítanie XML súboru

Jose Riha jose1711 na gmail.com
Středa Červen 10 12:23:55 UTC 2015

ahoj stefan,

neviem ako v cechach, ale na slovensku polygon, ktory by reprezentoval
obec/mesto (resp. jeho zastavanu cast) nie je rozhodne vsade. mozno by
bolo lepsie pouzit na tento ucel hranice katastralnych uzemi (a ich
prislusnost k mestu).

postupoval by som tak, ze by som hranice naimportoval do postgisu, vyrobil
indexy a potom sa dotazoval cez sql.