[Talk-cz] Čítanie XML súboru

Jozef Riha jose1711 na gmail.com
Sobota Červen 13 16:11:39 UTC 2015

ako pise hanoj, hranice su v osm zadane ako relacie = mnoziny ciest
(samotna hranica), podradenych relacii (NUTS2) a bodov (hlavne mesto). na
skonvertovanie do .poly formatu je mozne vyuzit napr. tuto sluzbu:
http://polygons.openstreetmap.fr/index.py

ak to nechces riesit cez postgres, qgis alebo nieco na ten sposob, ako
alternativa (i ked nie zrovna efektivna) by mohol posluzit osmconvert
trebars takto:

1. pripravim si strukturu .poly suborov (teda napr. hranica statu, nuts2,
nuts3..) spolu s hierarchiou
2. bod ulozim do osm suboru
3. osmconvert bod.osm -B ... -> v pripade uspechu (bod nie je z vystupu
odstraneny), postupne iterovat hlbsie a hlbsie az po najnizsiu uroven
hranic (katastralne uzemie/zastavane uzemie obce)