[Talk-cz] Lesy (was Re: LPIS import)

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pondělí Červen 15 12:52:13 UTC 2015

On Mon 2015-06-15 13:58:26, jzvc wrote:

> Cus, a nebylo by lepsi to zaradit podobne jako lpis do traceru? Pokud lesy
> totiz smaznes a reimportujes tak zaroven zlikvidujes spoustu rucni
> prace.

No, myslim ze i smazat a reimportovat by bylo zlepseni proti
soucasnymu stavu, ale zarazeni do tracerou by asi byla schudnejsi cesta.

> Jinak nevim jak moc presny ty lesy jsou ted, ale to co se naimportovalo je
> teda hodne +- autobus sem nebo tam ... Totez ostatne plati i pro
> importovany

My jsme bohuzel ty data dost ponicili generalizaci (mozna to byla
vzhledem k datu importu nutnost). Ten LPIS ma moc pekny data, doufam,
ze by to mohlo byt tak nejak podobny.

> vodni toky - zrovna nedavno sem narazil i na rekach, kde bych cekal jakou
> takous vernost, jsou koryta tam, kde byla mozna pred 30ti lety. U ruznych
> potucku si pak nedelam iluze vubec zadny.

No, ona GPSka nema v lese taky kdovijakou presnost ;-).
									Pavel