[Talk-cz] KČT poru?uje licenci OSM

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Středa Červen 24 23:00:58 UTC 2015

- názvy, nadmořské výšky a referenční čísla směrovníků ;-)

Jinak pokud by nám dávali přímo i trasy, nebylo by špatné, kdyby nám sdělili, po jaké cestě trasa kde vede (silnice, lesní/polní cesta, pěšina, případně i další podrobnosti k úsekům mají-li)

Můžeme nabídnout hlášení chyb (pár jich mám v zásobě - trasa vede jinudy než jak je to na mapě, tedy alespoň té na seznamu (který bere od nich, je to tak?))

Případně můžeme nabídnout doplnění některých naučných stezek, které nejsou z jejich dílny bude-li o ně zájem