[Talk-cz] Je možno kopírovat z jiných map?

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Červen 25 08:09:32 UTC 2015

Dne 25.6.2015 v 9:42 Marián Kyral napsal(a):

> [...]

Tj, uz to zprovoznili, na ty strance je ovsem vyslovene uvedeno:

Podmínky užití - zpoplatnění služby	Žádné podmínky neplatí.

=> uzivat to lze jakymkoli zpusobem.

Pod tim je pak uvedeno, ze to neni mozne zverejnovat nekde jinde.

Omezení přístupu - licenční podmínky a jiná omezení 	Opětovnému využití
dat zpřístupněných službou pro obchodní účely je zamezeno začleněním
ochranných znaků (copyright ČÚZK).

Podmínky poskytování  - to je presne ten odkaz, kterej zminujes.

Takze ja osobne to chapu tak, ze tu wms vrstvu muzes pouzivat k
libovolnymu ucelu (vcetne odvozovani, komecnich aktivit ...) ale nemuzes
to vzit, a zprovoznit na svym stroji vlastni wms (treba) nebo to nekomu
prodavat atd. Na takovy akce se pak vztahuje ten odkazovanej zakon.