[Talk-cz] Rekonstrukce ulice

Jethro xtompok na gmail.com
Pondělí Červen 29 21:13:11 UTC 2015

> Mozna prece - odkazu na tema tydne cisla 252 weeklyOSM CZ:
> http://www.weeklyosm.eu/cz/archives/3756
Díky, to jsem četl, ale už jsem to stihl zapomenout... Nicméně tam
není zmíněno opening_date, což je u dlouhodobých rekonstrukcí
použitelnější než (Jan-Dec) ;-)

Protože má ulice zmapované chodníky, tak ty jsem nechal být, protože
se zatím nic neděje, jen jsou umístěné zákazy. Na silnice a šalinu
jsem dal construction a na tu část kolejí, po kterých teď rok nic
nepojede, disused a nastavil jsem opening_date.

 Přijde mi škoda, že neexistuje tagování pro dlouhodobější dočasné
věci - pokud jsem správně pochopil conditional_restrictions, tak se v
nich používá syntaxe opening_hours, což u roční rekonstrukce je k
ničemu (neboť jsem v jejich definici rok nenalezl).

Díky za rady a rád se nechám poučit, pokud jsem na něco zapomněl a
nebo to udělal nevhodně.
Jethro