[Talk-cz] Pole a sloupy VN - import LPIS

Lukas Kabrt lukas na kabrt.cz
Úterý Červen 30 08:57:50 UTC 2015

No s realitou si právě nejsem tak jistý ... když porovnám stav v OSM s
ortofotomapou, tak mi připadá, že ty díry tam někdo kreslí podle
momentální nálady. V místech, kde opravdu stojí jenom sloup uprostřed
pole je v LPIS díra a naopak kolem sloupu bezmála malý lesík nebo velý
osamocený strom uprostřed pole a v LPIS nic
(http://prntscr.com/7n0z45, http://prntscr.com/7n0z45) Stejně tak tvar
té díry nemá většinou s realitou nic moc společného, tvar spíš
odpovídá tomu, jak bylo zrovna v době pořízení leteckých snímků pole
posekané nebo jaký hodil zrovna sloup stín:-)

Neměli bychom v takových připadech trochu generalizovat? Sloup = v
mapě bod, ale je jasné že ve skutečnosti má nějaké reálné rozměry ...