[Talk-cz] semestralni projekt - napady

Tomas Novotny tomas na novotny.cz
Čtvrtek Březen 5 13:27:33 UTC 2015

Jiří Vondál <spam.usa na post.cz> wrote:

> Také zdravím,
>
> myslím, že by nebylo špatné zkusit poskládat rozpoznávání značek z videa s gps
> záznamem a následnou automatickou tvorbu OSM tagů.

toto jsem se studenty zkoušel (včetně pluginu do JOSM), zatím ale není reálně
použitelný výstup.

> Aplikace, která umí záznam videa s gps je například zde:
> RouteShoot video and GPS app
> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wilsonpymmay.routeshoot

A celkem nově přímo od Telenavu (teď tam pracuje Steve Coast) i s exportem
do OSM (ale jen iOS):
http://sdkblog.skobbler.com/scoutsign-osm/

> Diplomová práce, která se zabývala rozpoznáváním značek je například zde:
> https://www.vutbr.cz/studium/zaverecne-prace?zp_id=22225 nebo zde
> http://www.diplomovaprace.cz/2012/30/sochor_jakub_bp.pdf

Práce, která to řešila i s pluginem do JOSM je zde:
http://www.fit.vutbr.cz/study/DP/BP.php?id=13454
Letos u mě má jeden student vypsané stejné zadání, tak uvidíme.
Mějte se fajn,

T.