[Talk-cz] Vykreslování turistických tras (Re: semestralni projekt - napady)

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pátek Březen 6 19:16:59 UTC 2015

Ahoj,

Dne Pá 6. března 2015 19:30:32, Ladislav Laska napsal(a):

> pokud vím, mapnik (snad ani nic jiného) neumí renderovat slušně turistické
> značky (například jako v mapách kčt..). To co jsem zatím viděl, ať je to
> poloha.net, waymarkedtrails, nebo něco jiného, všechno to kreslí v jedné
> lajně, když je značek více, tak je to střídá, a co je nejhorší, pokud je to
> nějaká méně kvalitní cesta, informace o její kvalitě tím občas zanikne (tj.
> vyrenderuje se jenom značka, ale už nepoznám, jestli je to track nebo
> path). Jako příklad jsem si všimnul zrovna nedávno zelenou turistickou
> procházející Javorníkem nad Veličkou.

a jak by se to mělo zobrazovat? Jako 3 čáry vedle sebe, jako to má/měl Seznam?

> Osobně bych se vůbec nezlobil, kdyby se tamtéž objevily i konské stezky a
> běžkařské trasy, ale jedno po druhém...

http://mapapi.poloha.net/relation/333460#map=17/49.83813/14.15230

tohle je koňská relace, ale některé úseky jsou zároveň i pěší trasa a některé
úseky jsou zároveň i cyklistická trasa. Můžeme mít klidně úsek, který bude
běžkařský a zároveň cyklistický a zároveň koňský a zároveň pěší a zároveň to
budou 3 trasy 3 různých barev. Jak by se to mělo "správně" vykreslit?

--
Petr