[Talk-cz] Vykreslování turistických tras (Re: semestralni projekt - napady)

Ladislav Laska laska na kam.mff.cuni.cz
Neděle Březen 8 09:35:14 UTC 2015

> Zobrazuje telefoni budky, ale nezobrazuje hrady.
> Zobrazuje jeskyně, ale už ne štoly a závrty.
> A je toho vícero.
> :)

... osobně si myslím, že zájmové body by měly být konfigurovatelné nehledě na
vrstvu (možná chci hrady, možná restaurace, co já vím...). To by ale vyžadovalo
kreslit je jinak, než přímo do renderu, takže jako bych nic neřekl :-)

Ale dovedu si představit, že zobrazování hradů je všude, protože jich tolik
není; na turistické by ale neměly chybět.

> IMHO by hlavní mapa měla renderovat co nejvíce a poskytovat referenční design.
> Speciální mapy by měli spíše odebírat a zvýrazňovat. Např. zimní mapa
> nepotřebuje renderovat jezy na vodě a naopak vodácká mapa nemusí renderovat
> sjezdovky. A zimní mapa zvýrazní sjezdovky že je bude renderovat i při menším
> zvětšení než na refernční mapě.

Je blbost, aby hlavní mapa renderovala turistické, cyklistické, konské stezky,
relace MHD a dálkové dopravy, či cokoliv takového ražení. Stalo by se to
nepřehledným. Naopak zájmové body, proč ne, obzvláště když jsou viditelné jenom
na malých zoom levelech (to s turistickou nejde, stane se potom na prd).