[Talk-cz] Licence (zase)

TK tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Březen 10 06:12:09 UTC 2015

Myslim, ze neprehledl. Nicmene je to WordPress s pluginem viz:

http://rosa-os.cz/wp-content/plugins/comprehensive-google-map-plugin

Takze pokud se napise sem, tak (pokud je to mozne) nekde v nastavenich
zkusi vypnout OSM. Mozna by bylo lepsi zkusit napsat autorovi pluginu,
tim se to vyresi i zde ale i na jinych pouzitich.

https://wordpress.org/plugins/comprehensive-google-map-plugin/

nicmene podle webu se to tvari ze uz to nikdo nevyviji.

Bye