[Talk-cz] Mapování MHD (Hodonín)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Březen 16 09:47:19 UTC 2015

Ahoj,
klíčové slovo je relace. http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Relation

Bohužel momentálně nemůžu dohledat nějaký jednoduchý návod.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Boldak <boldakosm na seznam.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 16. 3. 2015 10:33:15
Předmět: [Talk-cz] Mapování MHD (Hodonín)

"Zdarvím všechny mapery.

Přidal jsem se do Vašich řad a jako cíl (snad ne troufalý) jsem si
vytyčil zmapovat své rodiště a to město Hodonín.
A hned jako první dílčí úkol jsem si řekl, že bych mohl zkusit zmapovat
linky MHD v Hodoníně, když jsou jen 4 :) http://www.csad.com/mhd--3442.html.

Tímto bych Vás požádal zda nevíte o nějaké jednoduchém návodu jak na to..?
Našel jsem na wiki
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Ve%C5%99ejn%C3%A1_hromadn%C3%A1_doprava_v
_%C4%8CR.

Jsem schopen umístit zastávky, teda zatím jsem to zkoušel jen v Bažuli,
asi 5 zastávek (musí byt zastávky na silnici?), ale vubec nemám páru jak
docílit toho, aby byla zobrazena trasa dané linky např. 901. Okoukáváním
OSM dat jsem zjistit, že se to "přichycuje" na silnice, ale jak na to?
Trasa linky se pak vkládá kam? do základních dat nebo je to nějak
roztříděno jako vrstvy v CADu (např. silnice, trasy linek MHD,
cyklotrasy atp.).

Kdyby někdo měl tip na video na YT, kde je to ukázáno, nebo by ho
vytvořil byl bych mu vděčen.

Dík za info.
Boldak