[Talk-cz] Atlas Brna

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Úterý Březen 17 07:12:44 UTC 2015

Ahoj všem,

trochu jsem mimo kdo je kdo, takže se omlouvám, pokud to bude vypadat tak,
že pindám o něčem, o čem nic nevím nebo že se věci hýbají:

Kdo by provozoval atlas Brna?

Víte, že Brno se snaží také o otevírání svých dat a na tohle téma proběhne
(proběhl?) hackathon ve spolupráci s IBM? IMHO nejlepší místo kam jít  a
začít se o tom bavit.

Martin Landa už odkazoval náš meteriál, který shrnuje pohled na to, jak
otevírat prostorová data, kdokoliv by k tomu něco měl, může nás forknout na
githubu

Jachym