[Talk-cz] Mapování MHD (Hodonín)

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Středa Březen 18 09:04:59 UTC 2015

Já na mapování MHD používám preset, takže s těmi dobrovolnými značkami problémy nemám. Ono obecně bych dal většině prvků. alespoň jméno. Čistě z toho důvodu, že noví mapeři pak k tomu prvku mají větší respekt. :-)

Více platform není problém. Jen si pak musíme dát pozor na relaci trasy spoje. Tam už by pro danou zastávku měla být jen jedna. Jestli je nějaká platform jen pro rendering nevadí.

Relace zastávky se používá z více důvodů. Jedním z hlavních je přehlednost. Pokud chceme zastávku upravit, stačí najít pouze relaci a ostatní prvky už dostaneme jednoduše. Dále dává možnost ušetřit spoustu značek, které mohou být na relaci.

S komplikovaností souhlasím, ale bohužel je nutná, můžes si na wiki přečíst diskuze, které k tomuhle schématu vedou.

Michal