[Talk-cz] Uspořádání relací

Ladislav Laska laska na kam.mff.cuni.cz
Středa Březen 18 14:42:47 UTC 2015

Ahoj,

když tak čtu diskusi o mapování hodonína, narazil jsem na jednu nejistotu. Sice
vím, že relace je uspořádaný seznam prvků, co mi ale není jasné, zda se tato
vlastnost používá? Například když mapuju turistické věci, tak to do té relace
frkám, jak mě napadne. Ještě se to nerozbilo (mimochodem, dneska se rozbila
vltava někde u národního divadla).

Očekávám, že význam může být u multipolygonů (od nich dávám zatím raději ruce
pryč), na wiki ale nevidím, že tomu tak bylo.

Nápady?

--
S pozdravem Ladislav Láska                          <laska na kam.mff.cuni.cz>
Katedra Aplikované Matematiky, MFF UK               tel.: +420 739 464 167