[Talk-cz] Uspořádání relací

Tomas Novotny tomas na novotny.cz
Středa Březen 18 15:35:44 UTC 2015

	Ahoj,

asi detail, ale: turistická značka v relaci se skládá z cest a rozcestníků,
které jsou v roli guidepost.
	Má na něco vliv, jestli jsou ty rozcestníky naskládané na začátku
(nebo na konci) relace nebo se vkládají mezi cesty do relace v místech, kde
opravdu jsou. Tedy cesta pak může být seřazená a úseky navazují, ale úseky
jsou rozděleny rozcestníky?
	Díky,

	Tomáš