[Talk-cz] Bankomaty Fio

Martin Hamrle martin.hamrle na gmail.com
Středa Březen 18 20:51:06 UTC 2015

Ahoj,

trochu jsem upravil hodnoty tagu podle pripominek.

<tag k="amenity" v="atm"/>
<tag k="description" v="Vestibul budovy"/>
<tag k="name" v="Fio banka"/>
<tag k="operator" v="Pharro"/>
<tag k="opening_hours" v="Mo-Su 5:00-22:00"/>
<tag k="source" v="fio.cz"/>

Nikde na strankach jsem nenasel informaci o identifikaci bankomatu,
tak tuto informaci vynechavam. Pridat tag o tom, ze by se mela overit
presna poloha se mi libi ale nevim, ktery tag pouzit, jako
nejvhodnejsi mi prijde fixme.

Martin