[Talk-cz] Mapování MHD (Hodonín)

Marek Chlup mara na chlup.net
Čtvrtek Březen 19 08:57:12 UTC 2015

Ahoj.

Na soupis ve Wiki se zatím necítím. Jednak jsem udělal teprve jednu
jedinou linku (a kdo ví kolik tam mám chyb) a také jsou to časové
důvody. Uděláním té linky jsem byl inspirován zde ve foru několika
příspěvky zkušenějších maperů.

Dávám aspoň k dobru linku co jsem sestavil:
http://www.openstreetmap.org/relation/4680602
Jde o odkaz na route_master relaci a dá se od ní proklikat k dalším
detailům. Budu i rád pokud to bude podrobeno kritice co bylo vhodné
učinit jinak.

Z příspěvků zde ve foru mi pomohly různé odkazy na Wiki a také odkazy na
konkrétní případy. Co mi scházelo byl odkaz na nějakou výslednou trasu.
Proto dávám i odkaz výše k dobru (znovu však podotýkám, že tam jistě
budou chyby).

Ahoj
Marek