[Talk-cz] Mapování MHD (Hodonín)

Marek Chlup mara na chlup.net
Čtvrtek Březen 19 13:21:38 UTC 2015

Změnu názvu mám v plánu právě na základě dokumentu na který odkazuješ.
Ale dle něho mělo by to být takto:
* route_master:
  Bus 17
* route:
  Bus 17: Farmak => Nemilany
  Bus 17: Nemilany => Farmak

Tedy u route_master není odkud kam.

Hodlám také v relaci u finálních zastávek uvést stop_entry_only,
platform_entry_only a stop_exit_only, platform_exit_only jelikož to zde
platí.

V odkazovaném dokumentu mne zaujala značka colour u route_master.
Využívá to nějaký renderer? Na plánku MHD v Olomouci nějaké barvy DPMO
má:
http://www.dpmo.cz/pdf/plansite/2014-12-14-jr-schema-a.pdf
Ale ani nevím zda jsou barvy nějak opravdu zavedené - ale asi je
použiji.

Ahoj
Marek