[Talk-cz] Mapování MHD (Hodonín)

vrs na email.cz vrs na email.cz
Čtvrtek Březen 19 17:08:12 UTC 2015

Hm a podle

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relation:route#Bus_routes_and_roundabouts

není jasný konsensus :-)

I já doteď kruháče kvůli relacím tras rozděloval... Nástrojům jako JOSM nebo
kontrolám je to asi jedno - počítají s obojím. A přece nemůže být problém
pro software najít části junction=roundabout a po kusech si to spojit (pokud
to nejde, tak to stejně nejde nakreslit jako jeden kruh v celku).

H.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel Volný <kavol na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 19. 3. 2015 18:04:03
Předmět: Re: [Talk-cz] Mapování MHD (Hodonín)

"...

> Nema totiz vubec jak zjistit, ze tam nejaky kruhac je.

z výše uvedeného jasně plyne, že nemáš pravdu - obtěžoval ses vůbec přečíst
si, co Marek napsal?

obligátní odkaz:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:junction=roundabout

... ke kterému bych dodal, že se tam například píše:

"Tag the OSM way(s) of the roundabout with junction=roundabout."

čili dle "(s)" autor zjevně počítal, že to nemusí být z jednoho kusu

K.