[Talk-cz] Atlas Brna

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Neděle Březen 22 20:35:59 UTC 2015

Brno je pro mě na takhle akční skupinu asi dost z ruky. Ale zabývám se
vývojem mapových aplikací a tzv. portálů už pár let nad různými
technologiemi a taky se o tom snažím přemýšlet filosoficky.

Ono je otázka, jak ty data vůbec zpřístupnit a nabízí se použít některý z
existujících best practices. A nezačínal bych nutně mapovou aplikací, ale
spíš vybudováním dostupných služeb a publikační infrastruktury, včetně
metadat. Nevím jak moc rádi to uslyšíte, ale IPR Praha to podle mě vzal za
správný konec (jejich API pro data postavené nad ATOMem je v souladu se
směrnicí INSPIRE. Ještě lepší by bylo, spustit standadrní mapové služby
podle Open Geospatial Consortium (OGC OWS), ale chápu, proč to nakonec
neudělali).

A teprve až budou služby, mohou se nad tím případně postavit nějaké ty
mapové/datové prohlížečky.

Další člověk s názorem na věc - Martin Landa (ale vlastně i Jan Jelen
Michálek) budou v Brně příští pátek na akci @gishackathon
http://srazy.info/gishackathon/4617

Jachym

pá 20. 3. 2015 v 11:19 odesílatel Ladislav Nesnera <nesnera na email.cz>