[Talk-cz] Rozdíl mezi road a track?

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Čtvrtek Březen 26 07:37:40 UTC 2015

Teď jsem narazil v Brně-Bystrci v Kočičím žlebě na cestu která je:
   highway=track
   sufrace=asphalt

Což mě zarazilo. Vždycky [*] jak na cestě byl asfalt, tak jsem ji značil
jako [service,minor] road. Track jsem nechával jenom pro lesní a polní
cesty bez asfaltu až do té urovně dokud tam projede tereňák nebo traktor.
Jaký je váš názor na asfaltové lesní cesty?

[*] Teda až na Rumunsko, kde silnice bez asfaltu jsou docela běžné.
--
                                         ,,,
                                        (o o)