[Talk-cz] OT eko-okénko (was: Re: Rozdíl mezi road a track?)

Karel Volný kavol na seznam.cz
Sobota Březen 28 09:44:52 UTC 2015

čest,

vzhledem k tomu, že je to tu těžce offtopic, a že původně to byla jen taková
malá poznámka na okraj daná shodou okolností, "zabetonovávání" lesů mě fakt
štve (když na druhou stranu se mě furt někdo někde z přírody snaží vyhodit),
neměl bych to už rozpitvávat, ale tak nějak mi to nedá, a pokud aspoň jednoho
člověka přiměju se nad tím zamyslet, budu rád, a snad mi ostatní odpustí
zaplevelení diskuse ...

Dne Čt 26. března 2015 13:16:29, lukasmi na volny.cz napsal(a):
> Sice to sem nepatri, ale pro Karla Volneho -  jak se do lesa vola:
> Hele ty ekoteroristo,
> to ze nekde bude cesta pokryta asfaltem nezpusobi rakovinu tolika lidem jako
> ropak socialne slabyho burana, kterej nema na vymenu DPF, tako ho radeji
> necha vykuchat. Howgh

howgh? - vždyť jsi ještě zapomněl říct, že ten ropák taky žere, pardon
přejíždí malý děti, a že ten asfalt asi roste na poli, do lesa ho doveze
volskej povoz a tam ho dělníci hezky skládaj na cestu ručně po studenu, aby to
bylo řádně ekologický a nevyprodukovalo se u toho víc svinstva než kolik
odpovídá palivu, který je ta socka schopná nakoupit si za celej život (nebo
spíš několik set životů)

každopádně tedy děkuji za demonstraci mojí pointy - zjevně vůbec nejde o
přírodu, či snad nějaká fakta (viz výše, schválně, kdo aspoň tuší, kolik se
toho průměrně spotřebuje a co uteče do ovzduší na kilometr asfaltky?), nýbrž
pouze o to, proti čemu se kdo rozhodl vést svatý boj

a to celé v zájmu výdělku zainteresovaných stran (bojovat proti odstraňování
filtrů je dobré, protože to firmám hodí prachy jak za toto kurvítko, tak za
zvýšenou spotřebu paliva a aditiv; bojovat proti asfaltování v lese je špatné,
protože to naopak nehodí prachy za vybudování a údržbu cesty, a navíc to
nepřitáhne do lesa takysportovce na dreku z marketu, který by se na prvním
kořenu rozpadl atd.)

K.