[Talk-cz] Satelitní snímky bingu zmizely?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Květen 1 19:25:07 UTC 2015

Tak to jsi mně moc nepotěšil :-(
Že by měli některé podklady pouze s časově omezenou licencí?

Možná by jim někdo mohl vysvětlit, že Ostrava je třetí největší město v
ČR a detailnější snímky Ostravy a jejího okolí by tedy nebyly na škodu ;-)

Marián