[Talk-cz] Bordel

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Květen 5 08:51:27 UTC 2015

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vejsada <osm na propsychology.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 5. 5. 2015 9:53:44
Předmět: Re: [Talk-cz] Bordel

"Ahoj,

prohlížel, tak některé tyto bezprizorní uzly dokonce pocházely z changesetu,

který byl okomentován sám o sobě jako revert.
"

Pěkné.

"
> Ono vůbec nejlepší řešení by bylo to nějak ošetřit v JOSM. Tedy, že by si
> editor takovéto situace pohlídal a v případě problémů s nahráním
changesetu
> by navázal tam, kde přestal. Ale tohle asi bude trochu více
komplikovanější.

Tohle IMO JOSM dělá. Už mi dlouho nahrávání nespadlo, ale co pamatuji, tak
když mi spadlo, tak JOSM navázal.
Toto samozřejmě nemůže platit, když spadne samotný JOSM.
"

Proč by nemohlo? Když spadne, tak ti taky při startu napíše, že našel
neuložené změny. Stejně tak dobře může napsat, že detekoval nedokončené
nahrávání a nabídl jeho dokončení nebo revert.

Samotný proces bych si představoval tak, že z OSM stáhne aktuální stav,
spáruje data (body, uzly, relace) a nahrávání dokončí. Nebo prostě revertuje
poslední changeset, jehož číslo si uložil na začátku nahrávání.

Marián

"
--
Petr