[Talk-cz] weeklyOSM CZ - Nepál

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Úterý Květen 5 20:22:24 UTC 2015

Zapojují se lidé z celého světa, primárně se mapy tvoří ze satelitních snímků. O Humanitarian OpenStreetMap Teamu jsem psal před rokem a půl v souvislosti s tajfunem na Filipínách, viz  https://www.abclinuxu.cz/blog/proste_blog/2013/11/hotties-on-philippines-aneb-vime-kde-to-zije-2

Ve zkratce: člověk, který má účet na OSM, přijde na tasking manager - http://tasks.hotosm.org/ , kde se přihlásí se svým OSM účtem, vybere si podle svých znalostí úkol a podle instrukcí se dá do práce. To se dělá tak, že si vybere políčko, které chce zmapovat, klikne na něj a následně potvrdí přes "Start mapping". A následně si oblast dle instrukcí stáhne  do editoru (JOSM, iD, ...) a dělá co je v instrukcích (někde chtějí jenom budovy, někde jenom silnice, někde obojí, někde zase něco úplně jiného, ...).