[Talk-cz] Přeznačení cyklotrasy č. 5, EV9 a GW K-M-W

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Neděle Květen 10 21:30:24 UTC 2015

Asi jsem to nepochopil... pokud to projizdis na kole, nemuzes to projet se
zapnutou GPS? A pokud chces zachycovat nejake dalsi informace jako ze se to
od daneho mista jmenuje take Greenway K-M-W tak si to muzes ulozit jako
Waypoint...

Pro toto pouzivam puvodni Androidi (Google) aplikaci Moje trasy, ktera
umoznuje ke trase supnout i WPT (i fotku, ale s tim jsem jeste nenasel
rozumnou rec) a pak behem par okamziku exportovat treba jako GPX a
uploadnuti na web je otazkou dalsich par vterin primo pres webovy rozhrani
OSM... Do nazvu WPT si pisu i veci jako "odbocuje zluta apod.

Je to reseni...

vop

---------- Původní zpráva ----------
Od: Tomas Janousek <tomi na nomi.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 10. 5. 2015 18:11:17
Předmět: [Talk-cz] Přeznačení cyklotrasy č. 5, EV9 a GW K-M-W

"Zdar,

poslední dobou si často všímám, že zmíněné cyklotrasy vedou jinudy, anebo v
mapě nejsou vůbec. Podle toho, co jsem náhodně našel na webu, mi připadá, že
KČT zrušilo původní trasu č. 4 Brno-Vídeň a namísto toho protáhlo trasu č. 5
Brna dál, a tuto nově zaznačilo společně s EV9 a Greenway K-M-W.

Bohužel to nikde není jasně popsáno, takže jsem se rozhodl, že se do toho
pustím ručně. Zatím to dělám tak, že to projíždím na kole s GoPro na
řídítkách
v 2 sec timelapse režimu, to pak nahrávám na mapillary.com, a podle značek
na
fotkách upravuju mapu. Kdybyste mi s tím někdo chtěli pomoct, anebo měli
nějaký nápad, jak ten proces zefektivnit, dejte vědět.

Dík,
--
Tomáš Janoušek, a.k.a. Pivník, a.k.a. Liskni_si, http://work.lisk.in/