[Talk-cz] Přeznačení cyklotrasy č. 5, EV9 a GW K-M-W

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Pondělí Květen 11 09:07:36 UTC 2015

Z KČT systémově dostat nic nelze (nedivím se jim, značení je jejich know-how
a nehmotný majetek, který je podstatou jejich příjmů v podobě turistických
map), velmi okrajově lze některé informace získat na webu určeném pro
hlášení závad http://www.turistickeznaceni.cz/ kde se čas od času objeví
informace o přeznačení nějakého úseku...

vop

---------- Původní zpráva ----------
Od: Tomas Janousek <tomi na nomi.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 11. 5. 2015 8:51:04
Předmět: Re: [Talk-cz] Přeznačení cyklotrasy č. 5, EV9 a GW K-M-W

"Ahoj,

On Sun, May 10, 2015 at 11:30:24PM +0200, Petr Vozdecký wrote:
> Asi jsem to nepochopil... pokud to projizdis na kole, nemuzes to projet se

> zapnutou GPS? A pokud chces zachycovat nejake dalsi informace jako ze se
> od daneho mista jmenuje take Greenway K-M-W tak si to muzes ulozit jako
> Waypoint...

Se zapnutou GPS to musím projet tak jako tak, GoPro ji v sobě nemá. Problémů
je ale několik: občas se spletu a přejedu značku. Občas značka říká, že
trasa
odbočuje doleva i doprava zároveň. Občas vede 5, EV9 a GW K-M-W jinudy. To v
praxi znamená, že "prostě to projet po té správné trase, a podle toho pak
překlikat relaci" je příliš naivní. (Ale samozřejmě jsem to tak chtěl udělat
už dávno, ale po prvním projetí mi bylo jasný, že vlastně nic nevím.)

> Pro toto pouzivam puvodni Androidi (Google) aplikaci Moje trasy, ktera
> umoznuje ke trase supnout i WPT (i fotku, ale s tim jsem jeste nenasel
> rozumnou rec) a pak behem par okamziku exportovat treba jako GPX a
> uploadnuti na web je otazkou dalsich par vterin primo pres webovy rozhrani

> OSM... Do nazvu WPT si pisu i veci jako "odbocuje zluta apod.
>
> Je to reseni...

To mi přijde, že by mě asi dost zdržovalo. To zpracování fotek z GoPro mě
sice
zdržuje taky, ale aspoň z toho je nějakej vedlejší produkt. :-)

Já jezdím s Locusem a ten to teda samozřejmě umí taky (jako to přidávání
wpt/fotek/zvuků, zda i rozumný export do OSM nevím, ale divil bych se kdyby
ne). V podstatě bych mohl vyzkoušet si vzít sluchátka s mikrofonem a zapnout
si nahrávání zvuku celou cestu, mluvit můžu i bez zastavení. Tím bych si asi
ušetřil kus práce s fotkama a JOSM by s tím zvukem měl umět nějak pracovat.

Tím zefektivněním jsem asi původně myslel spíš to, jestli je nějaká šance z
KČT cokoliv dostat, byť jenom třeba do budoucna upozornění na to, že něco
měnili. Ale to je asi taky moc naivní. :-(

S pozdravem,
--
Tomáš Janoušek, a.k.a. Pivník, a.k.a. Liskni_si, http://work.lisk.in/