[Talk-cz] OSM jsou good, ale jak je narvu do svého garmina?

Vojta vts.vts na gmail.com
Středa Květen 13 05:04:19 UTC 2015

Dotyčný nepsal, jestli to chce do silniční, turistické, nebo dokonce
lodní navigace.

Pro "rendering" vlastních map slouží Mkgmap, ale příprava není úplně
triviální:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Mkgmap

Dobré mapy většiny Evropy - turistické i auto - dělá norský Frikart:
http://www.frikart.no/

U turistických map - ČR dělám například já :)
http://garmin.v0174.net/

ČR a Slovensko Dave Luv:
http://mapygarmin.wz.cz/

...a dá se toho najít spoustu dalšího.