[Talk-cz] nadmořská výška

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Středa Květen 13 10:30:58 UTC 2015

Ahoj,

mám dojem že mícháš dvě věci. Na vytvoření výškového profilu potřebuješ znát nadm. výšku celoplošně
a s vysokou hustotou bodů. To nikdy v OSM nebude, od toho jsou SRTM data. Do OSM patří místopisné
údaje typu vrchol hory, výška uvedená na rozcestníku atd. atd. Ale z těch zas neuděláš použitelný
výškový profil. Jestli chceš běhat po okolí a každých 50 metrů si zaznamenat výšku, nic ti nebrání,
ale do OSM to nepatří a hlavně raketoplány to dávno udělaly za tebe ;-)

Martin