[Talk-cz] software pro navigaci (hlavně auto)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Květen 13 12:04:45 UTC 2015

Občas používám osmand, ale ježdění naslepo podle navigace mi moc nevyhovuje.
Takže buď jezdím tak, že si jen zapnu mapu a občas mrknu kdy bude
křižovatka, nebo mně naviguje manželka. Sem tam se netrefíme, ale alespoň
není nuda ;-)

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel Volný <kavol na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 13. 5. 2015 12:55:39
Předmět: [Talk-cz] software pro navigaci (hlavně auto)

"zdravím,

chtěl jsem se prosím zeptat na nějaké doporučení, jaký navigační software
používat na telefonu s androidem (resp. cyanogenmod)?

jde mi o aktuální dobré zkušenosti; seznam na webu si umím najít taky, ale .
..

zatím jsem si vystačil s osmand, nicméně po poslední aktualizaci vzrostla
jeho
nepoužitelnost nade mnou akceptovatelnou mez :-(

K.