[Talk-cz] nadmořská výška

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Středa Květen 13 18:38:59 UTC 2015

> (Jsem si vědom toho, že barometr taky není dokonalé řešení, protože tlak se
> přes den mění a je třeba to kalibrovat, ale přijde mi, že když se odpíchnu od
> SRTM, abych měl zhruba průměr na, dejme tomu, kilometrový sliding window, a ty
> barometrický data průběžně zkalibruju podle toho, dostanu něco, co bude už
> skoro dobře. Vyrobil jsem na to i tiket do helpdesku Locusu, ale zatím to
> není hotové. Implementovat samotnému se mi to nechce, mimo jiné proto, že z
> Locusu neumím dostat surový data.)

OSMtracker na Androidu je docela dobre reseni, co Ti da v podstate
surovy data, pripadne i se sub-sekudnovou presnosti.

Ale teda ty vyskove body bych opravdu nejsou sranda - vcetne te
prubezne kalibrace, protoze vyskove koty na KCT znackach taky
nejsou uplne idelani, takze by se to muselo brat z neceho typu
botovych poli CUZK, coz zas asi neni dovolene. Prubezne to kalibrovat
korelaci s GPS taky nebude asi idealni, aby ses dostal aspon na
presnost 10m. Sam samozrejme baromatricky vyskomer pouzivam na Suunto
Ambit2, vim ze se to nejak k GPS prikalibrovavat umi (rikaji tomu
FusedAlti), pro potreby sportovniho treninku fajn, ale ze bych si
z toho troufl generovat mapova data, tak to teda ne.

Petr