[Talk-cz] software pro navigaci (hlavně auto)

Ratt Snake rattsnake na gmail.com
Čtvrtek Květen 14 04:59:58 UTC 2015

Já bych doporučil OSMand v nightly verzi...je hodně upravená a řekl bych,
že silně vylepšená...a co vím tak žádné trable se stabuilitou. Update map
cca 2-3 do měsíce, takže super. Navíc se dá zorpazit poznámky, takže vhodné
i k mapování...Jinak jsem vyzkoušel všechny BOR i MapFactor a osmand
jednoznačně nejlepší...
P.