[Talk-cz] Prirodni pamatky - dvojznaceni - cesta+relace

TK tomas.kasparek na gmail.com
Sobota Květen 16 05:10:20 UTC 2015

Tak jsem to jeste studoval. Je to jeste o trochu horsi, jsou tam 2 way
a k tomu jedna relace obsahujici jednu z tech way:

http://www.openstreetmap.org/relation/2331184#map=18/49.32387/16.49581
http://www.openstreetmap.org/way/174291472#map=19/49.32448/16.49579
tyhle dve entity maji 1:1 stejne tagy

http://www.openstreetmap.org/way/174291472#map=19/49.32448/16.49579
tohle je zrejme na importu nezavisle

podle historie se import delal nekdy 2012 uzivatelem Kozuch, viz.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/EEA:Nationally_designated_areas_import

Prijde mi to teda jako pekny binec a namet na slysny jarni uklid.
Vzhledem k tomu, ze nekde muze mit relace smysl tim, ze je tam vic
utvaru (cest), prijde mi jako idealni zrusit (vetsinu?) tagu u cesdty
a nechat je na relaci. Ta druha cesta je asi uplne redundantni v
tomhle pripade (zrejme se pri importu neresily uz existujici objekty).

Jaky na to mate nazor? Myslite, ze ma smysl se snazit vymyslet nejake
automatizovane kontroly nebo to udelat proste rucne max. si vytahnout
seznam prirodnich pamatek z toho importu?

Diky