[Talk-cz] Nove preklady wiki

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Úterý Květen 26 11:25:05 UTC 2015

Ahoj,

> V teto souvislosti upozornuji na heslo Cs:Key:oneway, kde bych potreboval rozhodnout
> (dopresnit), jak je to s uzivanim tagu na cestach (Ways). Ruzne prameny to popisuji jinak a
> kontrolni nastroje OSM tento tag na ceste hodnoti jako chybu...

dle meho nazoru je to rozumne davat jen na koncove body cesty, ktere uz
nikam dal nevedou - protoze to reflektuje realitu "z tohoto koncoveho bodu
cesty se jiz nikam neda pokracovat". Navic to dobre funguje i na slepem
"stromecku", protoze tam je otazka, kdyby se to znacilo i na cestach, co
by se melo znacit - jestli i "kmen" (ktery vede jen do tech slepych vetvi),
nebo jen koncove "vetvicky".

Navic bych teda jeste na wiki uvedl dve veci:
- ma smysl to pouzivat napr. i u lesnich cest, kdyz "odtud dal uz cesta nikam nevede"; takovych
  lesnich cest jsou spousty a pomaha to resit situaci "mam sem jit mapovat nebo ne?"
- explicitne bych uvedl tu dvojkombinaci tagu
  noexit=no
  fixme=continues
  ted to tam uz popsane je jako soucast odstavce, ale prislo by mi lepsi, kdyby to uzivatele prastilo
  do oci a nemusel to hledat.

Diky,
Petr