[Talk-cz] Nove preklady wiki

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Středa Květen 27 07:01:17 UTC 2015

Myslím, že správná interpretace je, že se dále z bodu nedá pokračovat

z hlediska mapování, tedy že tam není už dále ani pěšina, která by šla zmapovat.

Pěšky projdeš skoro všude, to by ta značka neměla moc smysl.

Dalibor

From: Marián Kyral [mailto:mkyral na email.cz]
Sent: Wednesday, May 27, 2015 8:55 AM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz] Nove preklady wiki

Teď ještě opravit ikonu v JOSM - značka slepé ulice hodně mate. Nějaký nápad na vhodnou ikonku?

A ještě mám nejasnost ohledně definice "skutečně již dále nelze pokračovat".

Vyplývá mi z toho, že tag "noexit" by se měl dávat jen v případech, kdy cesta končí ve strži, na vysokém břehu nebo skále a v opravdu hustém lese. Ve všech ostatních případech bych měl být schopen pokračovat pěšky i v případě, že tam není pěšina.

Je to tak?

Marián