[Talk-cz] LPIS: Tráva na orné, Úhor, Jiná trvalá kultura

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Čtvrtek Květen 28 11:26:17 UTC 2015

Dne 28.5.2015 08:01, Marián Kyral napsal(a):

> [...]

Souhlasím, už jsem pár aktualizací dělal a pár cizích opravoval. Ty
změny v LPISu bývají dost divoké. Velká pole se rozpadají na menší,
malá slučují dohromady, objevují se a mizí díry (stožáry, remízky,
jezírka), mění se geometrie. Někdy z LPISu bůhvíproč zmizí půlka pole
i když z terénu vím že se nic nezměnilo (skončily dotace?). Orientovat
se podle LPIS ID taky nefunguje, ID se občas mění i při drobné změně
geometrie. Plus třeba já u spousty polí dělal ruční zásahy do
geometrie (chybějící remízek, špatně navazující hrany, atd.), které by
se automatickou editací zlikvidovaly.

Takže aktualizace bych nechal na inteligenci místních mapperů, kteří
si udržují své oblasti zájmu.

Martin