[Talk-cz] LPIS: Tráva na orné, Úhor, Jiná trvalá kultura

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Čtvrtek Květen 28 11:36:46 UTC 2015

Dne 28.5.2015 07:46, Marián Kyral napsal(a):

> [...]

Koukám do zdrojáků, "trávu na orné" už teď tagujeme jako
landuse=farmland, crop=grass. Ono v dlouhodobým horizontu tam
pravděpodobně častěji bude pole než louka :-)

>     > *úhor [2]* -
>     > - Dočasně neobdělávané pole
>     > - mapování /landuse=farmland/, ale ještě by to asi chtělo něco k
>     >tomu.*
>
>     crop=none? crop=not_now?
>

> /crop=no/ vypadá docela slibně.

Souhlasím s landuse=farmland, crop=no.

Zůstává nám "jiná trvalá kultura", ale těch jsem viděl tak málo, že
jsem nevypozoroval co přesně to má být.

Martin