[Talk-cz] LPIS: Tráva na orné, Úhor, Jiná trvalá kultura

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Čtvrtek Květen 28 18:32:47 UTC 2015

Určitě je co vylepšovat, teď když už v ČR nezbývá moc bílých míst :-)
Namátkou:

* přetrasování ne-LPIS polí,
* nějaká logika jestli při přetrasování geometrii nahrazovat nebo
naopak řezat,
* mazání (LPIS) polygonů které z >=X procent překryje jiný LPIS polygon,
* inteligentní párování otagovaných děr v multipolygonech, aby šly
přetrasovat pole co mají uvnitř lesík/rybník,
* zachování napojení na okolní objekty pokud při přetrasování vznikne
škvíra menší než X metrů,...

Něco z toho zkusím výhledově dodělat. Podle času a chuti, v létě je
škoda trávit volno programováním ;-)

Pokud vás některé konkrétní situace hodně štvou, napište a můžu jim
zvýšit prioritu.

Martin