[Talk-cz] LPIS: Tráva na orné, Úhor, Jiná trvalá kultura

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Pátek Květen 29 07:12:11 UTC 2015

Ahoj,

> můžeš sem hodit příklad plochy, kterou by jsi chtěl "rozlít"? Contour merge plugin nestačí?

Martin vi :) - my jsme se o tom bavili pred nejakou dobou po mailu
primo.

Pointa je v tom, ze casto mas ta LPIS pole fragmentovana na spousty
malych dilku (dle kultury, vlastnika a nevimcehojeste) a vedle toho
mas velky les, ktery ma na ta pole navazovat. Uz jen obcas najit, jestli
tam nejsou nejake male vynechane kousky je neprijemna a potom pouzivat
contour merge je neskutecne zdlouhava prace, protoze se musis trefit
do spravnych spojovacich bodu tech poli.

Cili jsme se bavili o nastroji, kde bys vybral ten les (nebo co chces
rozlit) a namaloval obrys, kam az by se mel rozlit a pote by se do
tohoto rozsahu vyplnily oblasti kde neni zadny landuse - a navazalo
by se to jen na cesty ktere jsou landuse.

Petr