[Talk-cz] zmizelá Dřevnice

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Pátek Květen 29 16:30:47 UTC 2015

Ahoj,

dobrá zpráva: Dřevnice v datech stále je! :-) Akorát ji někdo změnil atribut z waterway=river na waterway=riverbank (poslední changeset, který se jí dotknul, je tento http://www.openstreetmap.org/changeset/31278512 ). Tipuji (jedná se pouze o můj odhad, nemám to ničím podloženo), že dotyčný viděl riverbank v dolním toku (jak je hezky široký a odpovídá realitě) a chtěl proto, aby hezky široká byla celá řeka a hodlal toho dosáhnout tak, že změnil na riverbank danou řeku. Další možnost, že tvoří mapy pro jeden letecký simulátor, který využívá OSM data (řešilo se to tu kdysi dávno, tak rok, dva zpátky. waterway=river se jim ve hře nevykreslovalo tak dotyční kreslili nesmyslné kraje řek bez návaznosti na realitu).

Stačí tedy stáhnout data do JOSM a opravit danou cestu (případně zjistit, kdy ke změně došlo a popovídat si s autorem changesetu).

xkomczax