[Talk-cz] Dalsi preklady wiki

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Neděle Listopad 1 08:34:47 UTC 2015

On Fri 2015-10-23 14:20:18, Dalibor Jelínek wrote:
> Ahoj,
>
> zase jsem trochu prekladal, tak se na to, prosim, podivejte.
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:tunnel
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:disused:
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:abandoned:
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:electrified
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:frequency
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:voltage
>
> Zejmena na strance voltage bych byl rad, kdyby si sekci o HVDC precetl
> nejaky elektroinzenyr,
>
> protoze nektere termity jsem si dost cucal z prstu. :-(

trasformovnu (power=substation) ... tohle je divny termit.

1 metr na 100 000 voltů. -> 100kV ?

Systémy HVDC -> Stejnosmerne systemy (HVDC) ?

...zemnící elektrodě, může, ale nesmí být namontován na..

nesmi -> nemusi?

(To "mono-polární" je taky divny termin).

Pokud stožáry vedení HVDC nesou také vodič používaný jako návratový
zemněný vodič, pak jeho napětí musí být popsáno jako „napětí HVDC ;
0“, pokud ne, pak nastavte pouze napětí HVDC. Pro střídavá vedení
nesoucí zemněný návratový vodič schématu HVDC, nastavte napětí jako
„AC napětí ; 0“ a jako frekvenci dejte “AC frekvence ; 0”.

Tohle je dost tezky na pochopeni (a on i ten original je dost
hroznej).

Kdyz budu mit 1000V stejnosmernych s navratovym vodicem, pisu
voltage=1000;0 . Kdyz mam stridave vedeni na kterem je taky navratovy
vodic pro stejnosmerne vedeni, pisu voltage=99000;0, frequency=50;0

									Pavel