[Talk-cz] Workshop na OpenAltu

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Listopad 2 07:52:31 UTC 2015

Ahoj,

so 31. 10. 2015 v 20:02 odesílatel Ladislav Nesnera <nesnera na email.cz>
napsal:

> Doplním jednu zákulisní - od Martina Tesaře máme v záloze "OpenStreetMap
> pro volný čas i byznys",

teď mi přes nos proběhla nezaručená zpráva, že někde v licenci je napsáno,
že se  OSM nesmí používat pro komerční účely -mohl by to někdo případně
rozvézt?

díky