[Talk-cz] CZ OSM Challenge

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Listopad 4 15:19:03 UTC 2015

Jsem pro, myslim, ze prvni takovou akci je mappovani KCT pres taksman
i kdyz to asi neni na mesic. Je pravda ze se tim daji podporit i tyhle
uz existujici projekty a brat to jako moznost seznamit s tim dalsi
lidi (namatkove dalsi treba mapovani budov dle RUIAN s tracerem).
Podle mne by bylo potreba aby na to cele dohlizel jeden clovek -
spravoval nejaky web se seznamem, honil lidi atd. Ja se teda nehlasim,
uz tak mam aktivit dost :-)

Jdu vydat dalsi weekly :-)